5 Haziran 2013 Çarşamba

Benim İçin Üzülme 32.Bölüm 11 Haziran Salı

Benim İçin Üzülme Dizi Özeti

Birbirinden farklı hikayeleri, güçlü ve renkli karakterleriyle, apayrı coğrafyalarda, farklı dillerde anlatan; İstanbul' dan Batum' a, Kars' tan Artvin Hopa' ya kadar uzanan bir aşk masalı"BENİM İÇİN ÜZÜLME" yüreğinize dokunacak. Karadeniz' in iki köklü ailesinin oğulları kankardeşler Niyazi ve Harun, babasıyla birlikte Karadeniz'e mevsimlik işçi olarak gelmiş olan dünyalar güzeli doğulu kız, Buke' ye aşık olurlar... Bu aşk, iki aileyi de sonu gelmez acılara sürükleyecek, geri dönülmez bir çatışmanın fitilini ateşleyecektir.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


ATV'de 11 Haziran'da ekrana gelecek olan benim için üzülme 32.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: #/benim-icin-uzulme-32-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder