24 Temmuz 2013 Çarşamba

Benim Hala Umudum Var 5.Bölüm 29 Temmuz

Benim Hala Umudum Var 5.Bölüm Özeti

Umut Emel Hanım’dan duyduklarının şokundadır. Ailesiyle yüzleşmek için eve gider. Hiçbir şeyden haberi olmayan Ozan Umutla evlenmek için babasıyla konuşur, planlar yapar. Umut’un Ozanla birlikte olduğunu öğrenen Musa çılgına döner ve Umut’u yaralar. Ozan tek dostu Hakanla dertleşir. Hakan Ozan’a biran önce annesiyle konuşmasını problemlerini yüz yüze çözmelerini öğütler. Umut’un Ozanla ilişkisini öğrenen Ragıp evlerine gider. Bu görüşmeyle işler daha da karmaşık hale gelir. Umut’un onu kandırdığını düşünen Ozan Umut’un evini basar. Musa ile karşı karşıya gelir.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 29 Temmuz'da ekrana gelecek olan benim hala umudum var 5.bölüm fragman izle yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: #benim-hala-umudum-var-5-bolum-2-fragmani-izle.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder