28 Ocak 2014 Salı

Benim Hala Umudum Var 30.Bölüm Fragmanı FOX TV 4 Şubat


Benim Hala Umudum Var 30.Bölüm Özeti
Umut Hakan ile evlenmeye karar verir. Umut’un her an yanında olmaya çalışan Hakan’ın onun için yeni planları vardır. Rüzgar yaşadığı şokun etkisindedir. Emel ise hastanede yaşam savaşı vermektedir. Ozan ve Ragıp yoğun bakımın önünden bir an olsun ayrılmaz. Hakan Rüzgar’ın çarptığı kişinin Emel olduğunu öğrenir, fakat bu gerçeği Rüzgar’dan saklar. Hakan bir yandan Rüzgar’ı sakinleştirebilmek için uğraşırken diğer taraftan da Umut’la yakınlaşabilmek için elinden geleni yapar. Emel’in ölümüyle Ragıp ve Ozan derin bir üzüntüye boğulur. Mete Asude ile yakınlaşabilmek için sözleşmesi biten oyuncuları Asude’nin şirketine yönlendirir. Bunu öğrenen Leina Mete’den hesap sorar. Hakan’ın Umut için yaptığı yeni planlar Asude’nin planlarını değiştirir. Yelda beklemediği bir anda şarkıcılık teklifi alır fakat gittiği mekan hayal ettiği gibi değildir. Hayatını değiştirebilmek için bu teklifi kabul eder fakat ikizi Selda ile araları açılır.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


FOX TV'de 4 Şubat'da ekrana gelecek olan benim hala umudum var 30.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: #/benim-hala-umudum-var-30-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder