19 Ağustos 2013 Pazartesi

Benim Hala Umudum Var 9.Bölüm 26 Ağustos Kanal D

Benim Hala Umudum Var 9.Bölüm Özeti

Umut oyunculuk eğitimi alıyor. Kendisini Umut ve Musa’nın tartışmasının ortasında bulan Hakan şaşkındır. Umut’un oyunculuğunu daha çabuk ilerletebilmesi için bir Oyunculuk Akademisi ayarlar. Ozan Umut’un peşini bırakmıyor. Ozan hayatına çeki düzen verebilmek için işlere dört elle sarılır. Umut’unda peşini bırakmaya hiç niyeti yoktur. Umut’u görüşmeye ikna etmek için çabalar. Asude Umut’un en büyük destekçisi olmuştur. Bu sırada Hakan’ın Rüzgar’a yakınlaşma çabası devam eder. Artık Rüzgar için yeni bir dönem başlayacaktır. Zafer ise Ragıp’tan para kopartabilmek için yeni planlar peşindedir..
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 26 Ağustos'ta ekrana gelecek olan benim hala umudum var 9.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: #benim-hala-umudum-var-9-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder