2 Ağustos 2013 Cuma

(2.Fragmanı) Benim Hala Umudum Var 6.Bölüm

Benim Hala Umudum Var 6.Bölüm Özeti

Umut evi terk ediyor! Umut valizini alır ve evden uzaklaşır. Zeliha öfke ve üzüntü dolu gözlerle kızının gidişini izler. Fatih’in de gerçekleri bildiğini düşünen Umut işten de ayrılır. Kendine yeni iş bakmaya başlar. Tüm bu olanların üzerine, annesinin babasıyla ilgili anlattıklarının yalan olduğunu öğrenince tutunacak son dalı da kırılır. Artık tek dostu ve ailesi Hale olmuştur. Umut’u konuşmak için çağıran Refika Ozan’a gerçekleri anlatmaya karar verir. Ozan duydukları karşısında şok olur. Hale’yi arayıp yardım ister. Hakan’ın başı kardeşi Rüzgar ile dertte! Rüzgar geçmişin acısını abisinden çıkartır. Asude ajansıyla sözleşmesi biten Erkan Petekkaya’yı kendi ajansına almaya çalışır fakat başarılı olamaz. Aynı mekanda sevgilisinin doğum günü partisine katılan Mete ile karşılaşmaları bardağı taşıran son damla olur. İkisi de içlerinde kalan son cümleleri söylerler. Asude‘nin sadık yardımcısı Beril yepyeni bir fikirle herkesin hayatını değiştirecektir. Ozan ise kendini affettirebilmek için plan yapmaktadır.


Star TV'de 5 Ağustos'ta ekrana gelecek olan benim hala umudum var 6.bölüm fragmanı izle için yayınlanan fragmanı izleyebilirsiniz.

Kaynak: #benim-hala-umudum-var-6-bolum-2-fragmani-izle.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder