25 Aralık 2013 Çarşamba

Benim Hala Umudum Var 26.Bölüm Fragmanı 2 Ocak 2014


Benim Hala Umudum Var 26.Bölüm Özeti
Umut’un babasının ortaya çıkmasıyla herkes şok olur. Ozan ve Umut boşanma belgelerini imzalar ve vedalaşırlar. İngiltere’ye gitmek için ailesiyle vedalaşan Ozan, Melis’in Hakan hakkında gerçekleri anlatmasıyla gitmekten vazgeçer. Hakan ile yüzleşmek için onu bulur. Ancak olaylar beklemediği şekilde gelişir. İki eski dost, artık tam anlamıyla düşman olmuştur. Bu sırada Umut, hiç tanımadığı bir adamı babası olarak kabul etmekte zorlanır. Aradan geçen yılları telafi etmek ikisi için de zor olacaktır.
Fragman henüz yayınlanmadığı için, arzu ederseniz bir önce ki bölümde neler olduğunu hatırlamak için önce ki bölüme ait bir kesiti izleyebilirsiniz.


Star TV'de 2 Ocak'da ekrana gelecek olan benim hala umudum var 26.bölüm fragmanı yayınlandığında sitemizden izleyebilirsiniz.

Kaynak: #/benim-hala-umudum-var-26-bolum-fragmani.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder