13 Haziran 2016 Pazartesi

O Hayat Benim 19 Haziran 99.Bölüm Fragmanı

O Hayat Benim 99.Bölüm fragmanı izle Fox Tv 19 haziran pazar o hayat benim yeni Bölüm Fragmanı o hayat benim yeni bölümde neler yaşanacak? Bahar... Ateş... Efsun... Üçü de hayatlarının dönüm noktasında... Üçü de sevdiklerini kaybetmemek için kendilerinden vazgeçmek zorunda kalacakları bir dönemeçte... Ateş, ailesini öldüren tetikçiyi tutan, yani Edibe Atahan’ın emrini yerine getiren kişinin Kenan olduğunu öğrenir. Fakat Ateş’in tüm benliğini yeniden saran intikam ateşi, en sevdiklerinin hayatlarını yıkıma sürükleyecek olaylar zincirini de tetikler. İki el silah sesi, Atahan Konağında yankılanır! Artık Bahar’ı ve karnındaki bebeğini korumak, kurtarmak için Ateş’in tek güvenebileceği kişi Efsun’dur. Ömer hemen olayın peşine düşer. Çünkü ortada bir cinayet vardır! Kısmetsiz Mahallesi polise karşı tek vücut olur. Ama Bahar’la Efsun için artık tek çıkış yolu kaçıştır. Tüm yerli ve yabancı dizi fragmanlarını izleyebileceğiniz Türkiye'nin en çok ziyaret edilen fragman sitesinde tüm fragmanlar anında sizlerin seyrine sunulmaktadır. Fox Tv ekranlarında yayınlanan o hayat benim konusu, oyuncuları, bölüm özeti ve yeni yayınlanan son bölüm fragmanı izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder